سئو سایت | بهینه سازی سایت | فانوس وب

 

داده های صفحه فرود از طریق Google Search Console (GSC) نیز در دسترس است ، از جمله نمایش ، کلیک ، میزان کلیک و موقعیت متوسط.

 

GSC بعضی اوقات موارد محتوایی (مانند PDF یا تصاویر) را که صفحات معمولی فرود در Google Analytics ردیابی نشده اند ، نشان می دهد ، اما نمایانگر فرصت های دید نیز هستند.

 

همانطور که با داده های SERP بحث شد ، همه صفحات فرود گزارش شده در اینجا ، یا حداقل صفحات برتر بسته به حجم و منابع موجود ، باید تحت بررسی دقیق فنی ، قابلیت استفاده و کلمه کلیدی قرار گیرند تا اطمینان حاصل شود که به بهترین شکل ممکن بهینه شده اند.

 

4. داده پیوند ورودی

روش دیگر برای تمرکز بر محتوای دارای اقتدار بالقوه ، شناسایی صفحات وب سایت (های) شما است که سایر وب سایت های مرتبط به آنها پیوند می دهند.

 

تبلیغات

 

خواندن را در زیر ادامه دهید

این صفحات ، طبق تعریف ، از نظر قدرت حداقل از نظر کسانی که پیوند به آنها را انتخاب کرده اند و از طرف دیگر ، موتورهای جستجو به شرط نمایه سازی شده ، دارای برخی از اختیارات هستند.

 

همه پیوندها برابر نیستند.

 

بنابراین می خواهید بفهمید کدام پیوندها در مقابل عدم دنبال کردن دنبال می شوند و کدام دامنه ها از اهمیت و اعتبار برخوردارند.

 

اگر 100 پیوند ورودی به یک صفحه دارید ، اما 99 مورد از آن ها از کیفیت پایین و سایت های ناخواسته ای برخوردار هستید که هیچ ارزشی دریافت نمی کنید.

 

برعکس ، یک لینک ورودی از یک سایت معتبر بسیار مرتبط ارزش وزن آن را از نظر ارزش طلای آلی دارد.

سئو چیست

همانند کلمات کلیدی ، گزینه های زیادی برای شناسایی محل پیوندهای موجود وجود دارد ، اما Google Link Console Top Linking Sites و داده های ارجاع Google Analytics مکان های بسیار خوبی برای شروع هستند.

 

Google Search Console Top Linking Sites

 

مراجع Google Analytics

 

تبلیغات

 

خواندن را در زیر ادامه دهید

حرکت خود را تقویت کنید - پیتزا را تحویل دهید

همه ما می توانیم توافق کنیم که داده های زیادی وجود دارد ، اگر نه زیاد ، برای کسانی که وقت خود را صرف استفاده از آنها می کنند.

 

در جهانی پر آشوب و آشفته ، یافتن پیروزی های سریع و راه های آسان برای تمرکز توجه ما بیش از هر زمان دیگری مهم است.

 

پیشنهاد فروتنانه من این است که با استفاده از قدرت و قدرت خود شروع کنید.

 

از داده های کلمه کلیدی ، تحلیلی و پیوندی که در دسترس است استفاده کنید تا معتبرترین محتوای خود را بر اساس کلمات کلیدی موردنظر برای یافتن شناسایی کنید.

 

موارد محتوای ستون خود را در اطراف این کلمات کلیدی اصلی به روز کرده یا ایجاد کنید و سپس آن را با پاسخ های جامع و غنی به تمام س questionsالات احتمالی مخاطبان خود که فراتر از درخواست اولیه آنها است ، تکمیل کنید.

 

به آنها بهترین لعنتی پیتزایی که تابحال خورده اند بدهید!

 

منابع بیشتر:

 

تبلیغات

خواندن را در زیر ادامه دهید

5 نکته برای استراتژی محتوای مبتنی بر داده که باعث افزایش تبدیل ها می شود

بازاریابی محتوا: راهنمای مبتدیان نهایی برای چه چیزی مفید است

بازاریابی محتوا چیست و چرا مهم است


راهنما طراحی داده ,google ,صفحات ,کلیدی ,دهید ,محتوای ,google analytics ,ادامه دهید ,کلمات کلیدی ,وجود دارد ,linking sites ,google search console منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه دی جی مارکت سونات موزیک سئو 2021 دانلود مقاله فارسی - مقاله رایگان سلطان نصیر اموزش شیرینی پزی سیتیا آموزش کامپیوتر در منزل ابراهیم صنوبر Digiheart